مشخصات هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس Samsung Galaxy Buds Plus

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
11:30
یک شنبه 25 مرداد 1399

پلاس  هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس (Samsung Galaxy Buds Plus) از جدیدترین تولیدات شرکت سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ و با تولید گوشی های سری اس، این هندزفری نیز در کنار اس ۲۰ قرار گرفت. سامسونگ از جمله شرکت های پرمخاطب با تولیدات درخشانی در زمینه گوشی و لپ تاپ و هندزفری و … است که توانسته رقبای خود را یک به یک کنار بزند. در ان مطلب قصد داریم تا به بررسی مشخصات، قابلیت ها و قیمت هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

در هنگام خرید هدفون باید به موارد و جزئیات مهمی توجه کردهندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از نوع تماما بی سیم است و نسبت به مدل های قبلی از نظر کیفیت صدا، طراحی ظاهری ، سبک بودن و… بسیار ارتقا یافته است و بعد از این که تولید شد به فروش خوبی دست پیدا کرد. این هندزفری دارای دو ایر باد است که به صورت بی سیم می باشند. در این مقاله به بررسی ویژگی های هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus می پردازیم تا با اطمینان خاطر هندزفری مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

شرکت سامسونگ در این تولیدش قدرت خود را به همگان نشان داده و با طراحی زیبایش نگاه ها را مجذوب خود کرده است. طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از نوع ارگونومی است که در حین استفاده از آن راحتی و آرامش را حس می کنید و می بینید که به آسانی در گوش جای می گیرد. برای ساخت بدنه این هذفری از پلاستیک استفاده شده است. ایرپادهای این هندزفری در ابعاد ۱۹٫۲ در ۲۲٫۵ در ۱۷٫۵ می باشند  که هرکدام از آنها دارای وزن ۶٫۵ گرم هستند.

با هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از دنیای موسیقی واقعا می توانید لذت ببرید. این هندزفری دارای سیستم بلندگوی دو طرفه و درایوری است که تقویت شده است. در این هندزفری سه میکروفون برای هر ایرباد طراحی شده که دوتای آن ها در قسمت بیرونی هر ایرباد و یکی در قسمت داخلی آن قرار دارد که این میکروفون در هنگام مکالمه کاربرد دارد.

هنگامی که هندزفری را در گوش قرار می دهید به وضوح کیفیت و تمیزی صدا را حس می کنید و با توجه به باس قوی که روی این هندزفری تعبیه شده است، لذت موسیقی را سرتاپا حس می کنید. کار زیبایی که شرکت سامسونگ برای این محصول انجام داده، طراحی سنسور لمسی در قسمت پشتی هندزفری است که برای راحتی در کنترل کردن موزیک استفاده می شود.

طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

طول عمر باتری هندزفری گلکسی بادز پلاس

از جمله مواردی که در هنگام خرید هدفون باید به آن توجه کرد، باتری و میزان ظرفیت آن می باشد. ظرفیت باتری برای هر ایرباد در این هندزفری ۸۵ میلی آمپر ساعت است. در هنگام استفاده از هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بدون استرس از تمام شدن باتری می توانید به صدای دلخواه خود گوش دهید. در واقع زمانی که هندزفری Galaxy Buds Plus را به صورت فول شارژ کنید می توانید تا یازده ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید که این عدد قابل توجهی است.

 با یک حساب سرانگشتی مطابق با ظرفیت این باتری می بینیم که با سه دقیقه شارژ کردن این هندزفری می توانیم ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنیم. ناگفته نماند که ظرفیت باتری جعبه ی شارژ ۲۷۰ میلی آمپر است که با این ظرفیت می توان یازده ساعت عمر باتری را افزایش داد و در مجموع کل ظرفیت باتری ۲۲ ساعت افزایش می یابد.

طول عمر باتری هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس، یک هندزفری با کیفیت

زمانی که با هندزفری گلکسی بادز پلاس به تماشا یا گوش دادن  موسیقی، فیلم یا کتاب های صوتی می پردازید، به سرعت کیفیت صدا و وضوح آن را حس می کنید که کیفیت این صدا توسط AKG تامین می شود.

نحوه شارژ کردن هندزفری گلکسی بادز پلاس

این هندزفری دارای پورت شارژ تایپ سی است که یک قابلیت بی نظیر دیگر محسوب می شود که توانایی شارژ شدن با تمام شاژرهای بی سیم که از نوع Qi هستند، را دارد.

دیگر قابلیت های هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

علاوه بر نکات و قابلیت هایی که در بالا برای این هندزفری بیان کردیم، در ادامه شما را با برخی دیگر از این قابلیت ها آشنا خواهیم ساخت.

  • برای این هندزفری حسگرهای لمسی، شتاب سنج، مجاورت، مادون قرمز و Hall تعبیه شده است.
  • دارای نشانگر ال ای دی است و بهترین قابلیت هندزفری S مقاومت در برابر رطوبت و عرق است.
  • هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس دارای قابلیت مکالمه است و به راحتی می توانید تماس ها را پاسخ دهید و در کل  برای کاربری عمومی نیز طراحی شده است.
  • همان طور که در بالا اشاره کردیم  نوع  اتصال این هندزفری بی سیم است و قابلیت NFC را پشتیبانی می کند.
  • این هندزفری دارای نسخه ی بلوتوث ۵ است و همچنین هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus با گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید و ios هستند از طریق بلوتوث سازگاری دارد. پس گوشی های دارای اندروید ۵ و بالا هستند می توانند به راحتی به این هندزفری وصل شوند. کاربران اپل نگران نباشند زیرا که با نصب اپلیکیشن این هندزفری برای ios به راحتی می توانند از این وسیله لذت ببرند.
  • سامسونگ این هندزفری را در سه رنگ جذاب و زیبای مشکی ، سفید و آبی تولید کرده است که با توجه به سلیقه و نیاز هر فرد می توان رنگ دلخواه را انتخاب کرد و از آن لذت برد.

اگر قصد خرید هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس را دارید می توانید این هندزفری را با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی خرید هدفون و هندزفری هاکان موبایل خریداری کنید. این فروشگاه عرضه کننده انواع ایرپادهای ایفون، شیائومی، سامسونگ و هواوی می باشد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزانی خریداری کنید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/samsung-galaxy-buds-plus/



تعداد بازدید از این مطلب: 90
بازدید : 90

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر